Subscribe:

Pages

Monday, July 7, 2008

PRAKTIKAL

arinie aku start praktikel kat politeknik dungun, aku tak mintak jauh2 pun sbb jimat kos.. dari umah chik aku g ngan van satria pok man, die dtg ambik kat umah chik. pastu pergi ambik rai kat umah die kat taman permint, terus g politeknik.. bile aku sampai td aku terus g kat pejabat pentadbiran nk jumpe ngan penolong pegawai multimedia sbb en saifuddin anuar iaitu pegawai multimedia tak de sbb g kursus kat KL.. diorg srh tunggu sekejap sbb diorg bz skit arinie, budak2 baru daftar arinie.. diorg masuk lambat skit dari uitm.. pas beberapa minut menunggu, kitrg di arah kan untuk pergi ke unit multimedia dan sumber ngan en muaz iaitu penolong pegawai multimedia.. pekerja2 kat sini sume nye ramah tamah.. sampai kat unit tue, die kate suruh kitrg duk dulu, takde keje nak diberikan sampai la en saifuddin balik dari kursus nnt.. aku ngan rai duk main internet je la dari td.. bile lapar kitrg g kat dapur cari makanan, jumpe biskut.. hehehe, mule2 praktikel dah wat hal.. tp diorg ckp, ambik je ape yg ade kat dapur untuk di makan.. kat sini sume nye pegawai lelaki.. segan gak aku..

0 komen: