Subscribe:

Pages

Sunday, August 10, 2008

AKADEMI NASYID KONSERT 8

mlm td aku menyaksikan konsert ke 8 akademi nasyid..
tak sangka lak in heart ngan farhan yang keluar..
yang aku pelik nya, in heart ada di tangga teratas skali dri undian penonton..
masa konsert tue berlangsung, aku tak jemu2 mengundi untuk memastikan Dvision,Azhan dan Cicik terus berda di akademi nasyid..
memang ternyata benar ramalan ku, masa Hafiz Hamidun mengumumkan In heart, Dvision dan Farhan berada di tangga tiga undian terendah.. aku ingatkan Farhan je yg keluar, tak sangka lak In Heart pun keluar skali.. sedih sangat sbb aku suka ngan kumpulan in heart nie, sampai menitiskan air mata semasa Hafiz membuat pengumuman itu.
Tahniah kepada Azhan, Cicik dan Aiman.. Tetapi munggu depan salah seorg dari yang terkeluar akan masuk semula ke konsert ke 9 nanti.. Aku harap In heart akan masuk balik.. sama2 lah kita mengundi..

untuk mengundi taipkan..
AN AZHAN hantar ke 33399
AN CICIK hantar ke 33399
AN AIMAN hantar ke 33399
AN DVISIO hantar ke 33399

0 komen: