Subscribe:

Pages

Wednesday, September 10, 2008

TIDUR

ainie aku tak tau nak wak ape?
semalam aku berbuka puasa kat dewan makan tenggol, di anjurkan oleh Pusat Kecemerlangan Akademik(PKA).. tahun lepas diorg wat kat Hotel Uitm Dungun, tp tahun nie, takde bajet.. uitm bg bajet skit sangat.. pas makan kitrg terus balik umah.. sampai je umah terus smbahyg isyak..
pas solat aku ingat nak baring je atas katil.. tp terlelap sampai pg.. masa bangun sahur baru tgok aku masih di baluti dengan kain sambahyang.. baru ku ingat yg aku lum sembahyang isyak lagi.. pas makan, terus smbhyg isyak.. nasib baik siap mkn awal skit aini.. sempat la aku solat.. pas tue aku sambung tido lg, kul 6.45 baru tersedar.. nasib baik sebelum tido td aku dah gosok baju.. hehehe, percaya tak aku nie kuat tido.. pantang ade waktu terluang, mesti nak lelapkan mata.. kawen nnt cam ne la.. harap2 lebih baik dari nie.. Adakah aku bersedia untuk kawen? aku sendiri tak pasti.. aku harap aku tabah menjalani kehidupan ini.. bile aku tgok rutin seharian chik, aku bertanya pd diri aku sndiri adakah aku bersedia hadapi sume tue nnt..

0 komen: