Subscribe:

Pages

Tuesday, June 17, 2008

Happy Birthday!!!

Jom nyanyi.. Allah selamatkan kamu 2x.. happy bithday to you 2x.. Semoga panjang umur dan murah rezeki hendaknya.. moga hidup lebih di berkati dan di rahmati.. tanggal 16 jun 2008 genap la umur ku 22 tahun, sume member2 aku dah kawen.. aku je yg masih single lg, kalau dah jodoh tak ke mana.. harap aku dapat tempuh dugaan nie ngan lebih tabah lg.. aku harap Allah dapat memudahkan segala urusan ku..Aku happy sangat ngan kehidupan aku sekarang, aku dah punye org yang aku syg.. dia pun syg aku gak.. harap hubungan nie akan kekal ke jinjang pelamin.. tp aku tau aku kena banyak berkorban, dan merelakan kalau aku di tinggalkan bila suami ku bertugas di luar dan masuk hutan.. aku kena akur ngan tugas suamiku sebagai askar.. dulu aku cukup benci askar, sekarang mungkin Tuhan nak uji aku.. aku harap dia akan syg aku sorg je, tak de wanita lain di hatinya seperti mana aku menyanyangi nya sepenuh hati..

0 komen: