Subscribe:

Pages

Friday, October 16, 2009

TONIGHT

Malam nie aku tidur dengan danial(anak che ngah yang sulong)je, semua lampu aku bukak.. Maklum lah rumah che ngah ni paling hujung sekali dalam taman perumahan ni, takut gak aku sebab kat area nie lak banyak mat2 rempit.. Rumah che ngah nie dah 2 kali di masuk orang, ni semua kerja mat-mat rempit lah.. Petang esok baru che ngah balik.. Pagi-pagi lagi aku kena hantar danial kat rumah pengasuh dia sebab pukul 11 aku nak pergi ke kenduri kawen Julia kat Indera Mahkota.. Aku pun tak tau kat mana rumahnya, tapi dia dah bagi kad jemputan nya melalui email aku, dia forward kat semua budak-budak kelas Train & Place Batch 6.. Aku nie pun, kebetulan ade kat kuantan, kalau aku kat terengganu mesti dah tak pergi lagi..Lepas je kenduri aku terus ke Terminal Kuantan untuk balik ke Terengganu lak..

0 komen: